Rozpoczynając pracę w BSB, Jesper Brølling zajmował się głównie budową spawanych konstrukcji stalowych dla przemysłu wiatrowego. Jednak dzięki swojemu wykształceniu w zakresie spawania oraz doświadczeniu jako certyfikowany spawacz, szybko poszerzył zakres swoich obowiązków.
„Kiedy firmy badawcze i konsultingowe, takie jak Nordisk Svejse Kontrol i Force Technology, odwiedzały nas w celu sprawdzenia wydajności spawania, utrzymywałem z nimi bliski kontakt i w razie potrzeby służyłem pomocą. Na przykład, często zdarzały się drobne naprawy, które mogłem wykonać od razu” - wspomina Jesper Brølling.
Edukacja jest dobra i dla jakości, i dla zysków
Właściciele firmy BSB, Benny i Bjarne Elneff, szybko zauważyli u Jespera Brøllinga dbałość o jakość i dokumentację i zapytali, czy jest zainteresowany kształceniem się w tej dziedzinie.
„Przeprowadzenie kontroli zewnętrznej jest dość kosztowne. Czasami przyjeżdżało 2-3 inspektorów, którzy spędzali z nami wiele godzin pracy. Przekładało się to na duże wydatki, więc mimo że firma wydała sporo środków na moje kursy doskonalenia zawodowego, w dłuższej perspektywie przyniosło jej to znaczne korzyści” - mówi Jesper Brølling.
Jednak inwestycje firmy w ustawiczne szkolenie i kształcenie pracowników, takich jak Jesper Brølling, przynoszą także inne, ważniejsze korzyści niż tylko oszczędność kosztów. Podkreśla to partner i dyrektor operacyjny Bjarne Elneff.
„W BSB dokumentowanie jakości odgrywa kluczową rolę, gdy dostarczamy konstrukcje spawane na przykład dla przemysłu wiatrowego. Dzięki Jesperowi w naszym zespole mamy dostęp do tego rodzaju know-how, które daje pewność, że klienci otrzymają dokładnie taką jakość o jaką proszą, wraz z dokładną dokumentacją. Jest to dla nas bardzo ważne” - wyjaśnia Bjarne Elneff i wskazuje na kolejny ważny powód, dla którego firma z przyjemnością inwestuje w swoich pracowników.
„W BSB wszystkie nasze wysiłki zmierzają do tego, abyśmy byli godnym zaufania i atrakcyjnym miejscem pracy. Wierzymy, że inwestując w naszych pracowników, stwarzamy warunki do wzajemnej lojalności i zatrzymania wykwalifikowanych i wartościowych pracowników na długie lata. Jesper jest doskonałym przykładem na to, że udaje nam się realizować tę strategię” - mówi Bjarne Elneff.